Oliver Stone, Quentin Tarantino’nun senaryosuna dayanan bu hikayeyi o kadar farklı yerlere çekti ki sonunda Tarantino, bu filmle tüm bağını reddetti. Neyse ki Woody Harrelson ve Juliette Lewis ikilisi, deneysel üslubu ve cesur hikayesiyle insanı sarsan bu filmde seyirciyi büyülüyor.