Sadri Alışık’ın sinemamızın efsaneleşmiş karakterlerinden birine hayat verdiği, Hulki Saner imzalı bir Yeşilçam komedisi. Beş parasız olsa da gamsız, tasasız halinden ödün vermeyen Turist Ömer’in etrafında gelişen hikaye, kent yoksulları arasındaki dayanışmanın güzelliğini yansıtıyor.