Shula, gecenin ortasında boş bir yolda amcasının cesediyle karşılaşır. Cenaze hazırlıkları yapılırken, kuzenleriyle birlikte orta sınıf Zambiyalı ailelerinin sırlarını gün yüzüne çıkarırlar.
Rungano Nyoni, eleştirmenlerin beğenisini kazanan Ben Cadı Değilim filminin ardından ikinci filmiyle yine kendine hayran bırakıyor. Saygılı bir bakış ve ince bir mizahla Zambiya’nın geleneklerini ve aile dinamiklerini irdeleyen, bastırılmış anılara dair gerçeküstü ve çarpıcı bir hikaye.