Farklı sanat dallarındaki eserleriyle tanınan Mehmet Güreli, cesur ve yenilikçi filmlere inancı ve desteğiyle sinemamıza yön veren yapımcı Abdurrahman Keskiner’in canlı bir portresini çiziyor. Sinemamızı uluslararası arenaya taşıyan cesaret ve ustalığa saygı duruşu niteliğinde bir belgesel.