Las Vegas’ta yaşayan Hank ve Frannie, beş yıllık tutkulu bir ilişkinin ardından yolun sonuna gelir. Frannie, eski coşkusunu yitirmiş Hank’i ilişkilerinin yıl dönümünde terk eder. Ayrılık sonrası ikisi de, romantik fantezilerini gerçekleştirmek üzere, kendini gecenin kollarına bırakır.
Hollywood’un Altın Çağı’ndaki müzikallerin ruhunu yeniden canlandıran Yürekten Biri, Francis Ford Coppola’nın unutulmaz yapıtı Kıyamet sonrası çektiği ilk film. Gösterildiği dönemde kıymeti bilinmeyen bu aşk öyküsü, ustalıkla tasarlanmış, hayali bir Las Vegas’ın içine atıyor bizi.