Bastırılan öfkenin ve gündelik hayatın absürtlüklerinin damga vurduğu Hemme’nin Öldüğü Günlerden Biri, güneşin kavurduğu bir günün trajikomik ritmini ekrana taşıyor. Yönetmen Murat Fıratoğlu, sessiz bir isyan ve şiirsel dokunuşlarla, sabrının sonuna gelmiş bir işçinin çarpıcı bir portresini çiziyor.