Öğretmen Rachel, hem Ali’ye hem de dört yaşındaki kızı Leila’ya aşık olur. Kendisini anne gibi hissetse de Leila’nın başka bir kadının kızı olduğu gerçeğini aşamaz. Bir süre sonra kendi çocuğunu doğurmak istemeye başlar ama 40 yaşında bir kadın olarak hemen harekete geçmesi gerekmektedir.