İspanya, 1944. Peri masallarına saplantılı henüz 10 yaşında bir kız çocuğu olan Ofelia, hamile annesiyle birlikte faşist bir subay olan üvey babasının yanına taşınır ve çok geçmeden ormanda bir labirent keşfeder. Burada kaderini bildiğini iddia eden Pan’la tanışacaktır.
Guillermo Del Toro, edebiyat ve sinema dünyasından envaiçeşit ilhamla eşsiz bir gotik masala imza atıyor. Rüyalardan çıkma, tekinsiz bir ergenlik portresi çizen Pan’ın Labirenti, Grimm kardeşlerin, masalların sadece çocuklar için olmadığı fikrini bir kez daha ortaya koyuyor.