Paradise: Love
Paradise üçlemesinin ilk filmi olan Love, insanın mutluluk arayışına dair kara mizahla dolu bir hikaye anlatırken, ilerleyen yaşlarda arzuyu odağa alarak seks turizmi ile küreselleşme arasında cüretkar bağlantılar kuruyor. Çelişkilerle dolu başkahraman, bu ilginç hikayeyi sürüklüyor.