Paranoid Park
Gus van Sant, Fil ile Altın Palmiye kazandıktan sonra bir kez daha gençlerin yaşamına odaklanarak bu yaşların melankolisini ve miskinliğini yeniden ciddiyetle ele aldı. Kaykayın bir izlek işlevi gördüğü bu düşsel ve gizemli hikaye, yavaş yavaş kelimelere sığmayan bir güzelliğe evriliyor.