Paris’te yaşayan bir dansçı olan Pierre, kalbindeki sorun nedeniyle kariyerine son vermek zorunda kalır. Kız kardeşi Élise, aralarındaki tüm anlaşmazlıklara karşın kardeşiyle ilgilenmek için onun yanına taşınır. Beraber, geçmişleri ve doğaya olan sevgileri hakkında konuşurlar.
Romain Duris, Juliette Binoche ve Fabrice Luchini gibi yıldızlara sahip, César Ödülleri’nde pek çok adaylığı bulunan Paris, İspanyol Pansiyonu ile tanıdığımız Cédric Klapisch’in incelikli duygusal gözlemlere sahip sinemasının en güçlü örneklerinden.