Patriot
Özel kuvvetler Sanya Kuchin, düzeni sağlamak için hizmetten memleketine döndü. Rus masallarından olduğu iddia edilen dürüst ve kibar bir asker olan Sanya’nın bir hayali var: Rusya’nın dünyanın en iyi ülkesi olmasını ve oradaki insanlar iyi yaşamasını istiyor.