Küçük bir yetim olan Pil, sokaklarda yaşamakta ve tahtı ele geçiren kötü kral Tristain’in kalesinden yiyecek çalarak karnını doyurmaktadır. Bir gün, onu kovalayan gardiyanlardan kaçmak için bir prenses elbisesi giyerek kılık değiştirir.