Pinball
Suzan Pitt’in göz alıcı renkler ve geometrik şekillerle dolu filmi, hikaye anlatımının sert kurallarına neşeyle başkaldırıyor. 20. yüzyılın soyut sanatının avangart ruhunu kucaklayan film, seyirciyi zihnini özgürleştirmeye davet ediyor.