Menderes, yatalak ağabeyi Adnan’la birlikte yaşamaktadır. Emlakçı, Menderes’e oturduğu evi ve araziyi satmasını, ağabeyini bir huzurevine yerleştirmesini aşılamaya çalışır. Adnan bunu öğrenir ve iki kardeşin geçmişle yüzleşmesi başlar. Kırılma noktaları ise aynı kadına duyulan aşk ve vicdandır.