18. yüzyıl Fransa’sında bir kontes, evlendirmek üzere olduğu kızı Héloïse’ın portresini hazırlaması için ressam Marianne ile anlaşır. Anlaşmaya göre Marianne, Héloïse’a refakat ederek onu gizlice resmedecektir. Ancak iki kadın derin bir bağ kurar ve aralarındaki çekim tüm planları bozar.
Céline Sciamma, iki kadın arasındaki arzuyu ve can yakıcı romantizmi anlatırken erkek bakışını tepetaklak ediyor. Adèle Haenel ve Noémie Merlant arasındaki uyum, katmanlı öyküsü ve muazzam görsel gücüyle sinema tarihine geçecek, izleyenin zihnine kazınacak bir başyapıt.