BDSM düşkünü yalnız bir baba, beklenmedik anlarda halk içinde aşağılama eylemlerinde uzmanlaşmış küçük bir sahibe ajansıyla anlaşır. Tuhaf ve ölümcül bir kazanın ardından Takafumi, intikam peşindeki sahibelerin hedefi haline gelir.