Rabbit Hole
Dizi, yanıltma ve manipülasyon dolu bir gözetleme toplumunda geçiyor. Dizi, kurumsal casusluk konusunda bir aldatmaca ustası olan Weir’ın hayatta kalma mücadelesinin bir demokrasi mücadelesine dönüşmesini odağına alıyor.