Reality+
Coralie Fargeat imzalı bu kısa bilimkurgu filminde Paris, sinir bozucu derecede güzel insanlarla dolup taşıyor. Cevher filminden on yıl önce teknoloji ile güzellik normları arasındaki ilişkiyi keşfe çıkan Fransız yönetmen, imaj takıntısını irdelediği bu filmiyle sayısız ödül aldı.