Rose
78 yaşındaki Rose, eşini henüz kaybetmiştir. Kederinden sıyrılıp, hayatını yaşama dürtüsü üstün gelince, kendini yeniden bir kadın olarak görebileceğini fark eder, ancak Rose’un bu yeni hâli ailenin tüm dengesinin bozulmasına yol açacaktır.