Sheep
Mouton (Kuzu) olarak tanınan Aurélien, küçük bir kasabada restoranda çalışmaktadır. Filmin ilk yarısı, tanıyanların çokça sevdiği bu 17 yaşındaki neşe dolu gencin sade yaşamını takip ediyor. Aurélien gizemli bir kazada kaybolunca, filmin odağı geride bıraktığı ve onu özleyen insanlara çevriliyor.
Dur durak bilmeyen dinamik film, bir karakterden ve anlatıdan ötekine atlayarak beklentileri altüst ediyor. Yapısına uygun biçimde “cinéma-vérité” üslubunu benimseyen film, derinlikli, tesadüflerle bezeli, varoluşçu ve üstünkörü biçimi sayesinde Locarno’da ödüle layık görülmüştü!