Norveçli sinemacı Kristoffer Borgli’nin ikinci uzun metrajı, toksik bir ilişkiyi nefis bir biçimde resmeden muzip bir komedi. Başrol oyuncularının performansıyla parlayan İlgi Manyağı, başkahramanının narsisizminin derinlerine inerek şamatalı bir modern fabl yaratıyor.