Punk rock grubu Sex Pistols ilk Amerika turnesine temkinli çıkıyor. Dengesiz basçı Sid Vicious sorunlar yaşadığı kız arkadaşı Nancy’yi de beraberinde götürüyor. Onların inişli çıkışlı ilişkisi, çiftin uyuşturucu bağımlılığı ve aşırı duygusallığı grup üyelerinin ve menajerin sabrını zorluyor.
Alex Cox’un klasik, kült biyografi filminde Sex Pistols’tan Sid Vicious ve kız arkadaşı Nancy Spungen rolünde Gary Oldman ve Chloe Webb heyecanlandırıcı bir çift olduklarını kanıtlıyorlar. The Clash’ten Joe Strummer’ın bir şarkısının yer aldığı filmde Cobain öncesi Courtney Love da yardımcı rolde.