Erotik filmler gösteren bir sinemada çalışan Simone, mesaisini iş arkadaşıyla şakalaşarak ve fuayedeki tuhaf müşterileri gözlemleyerek geçirir. Bir gece işten çıkar ve bir lezbiyen kulübünde garsonluk yapan kız arkadaşıyla buluşur. Daha sonra, sinsi sinsi dolaşan yalnız bir adamla karşılaşacaktır.
Aşıkların ve yabancıların tüm farklılıklarını bir kenara bırakıp gecenin örtüsü altında bir araya geldiği, toplumsal kalıpların, yaygın kanıların ne denli gelişigüzel olabildiğini ortaya koyan, sınırları zorlayan, görkemli bir kuir sinema örneği.