Sosyete Şaban
Şaban ile Peri beşik kertiğidirler. Peri’nin babasının işleri bozulunca Peri’nin babası Kadir, kızını da alarak köye Şaban’ın yanına gider. Köy hayatı ve Şaban’ın davranışları Peri’yi çıldırtsa da çaresiz Şaban ile evlenmek zorunda kalan Peri gerdek gecesi köyden kaçar.