Son 25 yılda neredeyse yüz filme imza atan efsanevi yönetmen Takashi Miike’nin yavaşlamaya niyeti yok gibi. Western filmleri ile epik samuray hikayelerini harmanlayan bu benzersiz filmde Quentin Tarantino’yu da göreceksiniz.