Tailor
Nikos, ailesinin terzi dükkanının üst katında yaşamaktadır. Bankanın dükkana el koyma ihtimalinin üstüne bir de babası hastalanınca Nikos harekete geçer: Seyyar bir terzi dükkanı işletmeye başlayarak hem kendini yeniden keşfeder hem de Atinalı kadınlara şıklık ve özgüven kazandırır.