Güzellik, şiddet ve fanilik üzerine derin sorular soran bu gizemli belgeselde yönetmen Albert Serra, temiz yüzlü bir güzelliğe sahip matador Andrés Roca Rey’in şahsında bilmece gibi çelişkiler buluyor.