Tenderness
Frans ve Lisa, boşanmalarından on beş yıl sonra, Alp Dağları’ndaki bir kayak otelinde bacağını kıran yetişkin oğullarıyla ilgilenmek üzere yola koyulur. Birlikte yaptıkları yolculuk esnasında, onları bunca yıl sonra bile birbirine bağlayan sayısız duygu ve hatıra gün yüzüne çıkar.
Komedi filmi izlenimi veren bir konu, Marion Hänsel’in ellerinde samimi ve duyarlı bir filme dönüşüyor. Bir aşk ilişkisinden geriye kalanlara odaklanan filmin arka fonunda ise Fransız Alpleri yer alıyor. Beyaz perdede eşine az rastlanır derecede somut bir duygusal yakınlık tasviri izliyoruz.