Bir zamanlar Sarah Connor’ı öldürmek için gelecekten gönderilen suikastçi, bu kez aynı kadının oğlunu korumak ve insanlığın hayatta kalmasını sağlamak için geri döner. Ama bu kez karşılarında kendisinden de güçlü biri vardır.