Tekerlekli sandalyeye mahkûm, engelli ve kör sinema tutkunu Jaakko, meşhur Titanik filmini seyretmeyi inatla reddeder. Uzakta yaşayan büyük aşkı Sirpa’dan aldığı bir haberle sarsıldığında, acilen onun yanına gitmeye karar verir.