The Burning Hell
The Burning Hell, kitsch estetikle dolu bir yeraltı filmi ve ateşli Hristiyanlık propagandası arasında bir yerde konumlanıyor. Grindhouse yönetmeni Ron Ormond’un sinemasına hakimseniz (bir uçak kazası geçirdikten sonra dini filmler çekmeye başlamıştı), sizi neler beklediğini tahmin edebilirsiniz.