Küçüklüğünden beri oyuncu olma hayaliyle yaşayan Cemil, sonunda bir kötü adam rolü için seçmelere girer ancak başarılı olamaz. Aynı rolü yıllar önce oynamış olan aktör Turgay Göral’a ulaşmaya çalışır. Fakat evine gittiğinde bir sürprizle karşılaşır.
Cesur bakışıyla hırs ve kimlik üzerine düşünen Barış Sarhan’ın çarpıcı çıkış filminde hezeyanlar, gerçeklik ile performansın sınırlarını bulanıklaştırıyor. Huzursuz edici olduğu kadar insanı içine de çeken bir takıntı hikayesi.