The Empire
2014 yılında P’tit Quinquin ile komedi damarını yakalayan, zamanında yeni Bresson olarak gösterilen Dumont, bu kez gri Fransız gökyüzüsünün altında geçen bir uzay operasıyla karşımızda. Çılgın, vahşi ve kozmik bir komedi olan İmparatorluk eşi benzeri olmayan bir bilim kurgu şöleni.