Halloween’in beklenmedik başarısının ardından kült auteur John Carpenter 80’li yıllara Sis ile giriş yaptı. Kaliforniya’da geçen bu ürkütücü ve komik hayalet hikâyesi, Carpenter’ın anamorfik geniş ekran çekimleri sayesinde son derece yoğun, ruhani ve ürkütücü bir atmosfere kavuşuyor.