The Friend
Büyük bir şehirde çok büyük bir köpeğe bakmanın zorluklarını anlatan bu komedi, usul usul bir karakter incelemesine dönüşüyor. Uysal ve sıkkın bir yazar rolünde Naomi Watts, sevgi ve kayba dair bu hikayeyi sağaltıcı bir finale taşıyor.