The Language of Love
Amerikalı ve İsveçli doktorların cinsel eğitim ve davranışlar üzerine klinik araştırmalarından bölümler içeren anlatı, bilimsel çalışmalarını cinsel yaşamın farklı alanlarına adayan tanınmış uzmanların katıldığı bir panel etrafında şekilleniyor.
Grinin Elli Tonu‘nu unutun! Elimizde, sömürünün ve araştırmanın tahrik edici karışımıyla Christian Grey’i bile utandıracak bir erotik film var. İsveç yapımı bu sahte cinsel eğitim filmi, Taksi Şöförü‘nde Robert de Niro’nun Cybill Shepherd’i götürdüğü sinemada oynayan filmden başkası değil!