Yıl 1206… Norveç, iç savaş tehlikesi ile karşı karşıyadır. Kralın evlilik dışı dünyaya gelen oğlu Håkon Håkonsson, ülkenin yarısı tarafından öldürülmek istenmektedir. Ancak kimsenin bilmediği bir şey vardır; Håkon, iki adam tarafından gizlice korunmaktadır.