Siçuan’ın başkentindeki gece hayatının enerjisini perdeye taşıyan Benjamin Mullinkosson’ın sürükleyici belgeseli, elektronik müziğin coşku dolu ritimleriyle hayat buluyor. Şehrin ötekilerine ve sürekli değişen bir kentte kuirlere sığınak olan meşhur gece kulübüne yazılmış bir aşk mektubu.