Son filminde erkekliğin boğucu kalıplarını keşfe çıkan Can Merdan Doğan, maçoluğun hakim olduğu ortamlarda içten içe kaynayan bastırılmış arzuları gözler önüne seriyor. Söze dökülemeyen gerilimleri ustalıkla yansıtan film, toplumsal kurallara meydan okuyan dürtüleri ve kırılganlıkları resmediyor.