19 yüzyıl… Britanya, her şeye gücü yeten ruhban sınıfı tarafından ezilmiş, rejime diz çökmüştür. Bu durum büyük bir ekonomik çöküşü de beraberinde getirmiştir. Tüm bunların ortasında acı çeken ve “Zehirli Melek” olarak bilinen genç bir kız, kötü hayat koşulları ve hastalıklı düşüncelerle sarılıdır.