Hazine avcısı ve kâşif olan Willard ortadan kaybolmadan önce çocukları Mo ve Melody’e bazı ipuçları bırakmıştır. Babalarını bulmak için ipuçlarından anlamlı sonuçlar çıkarmak isteyen çocuklar, çareyi babalarının yakın arkadaşı olan Hint bilim adamı Profesör Shonku’a başvurmakta bulurlar.