1998 yazı. Genç aşıklar Mohsen ve Zunaira, Taliban’ın tüm baskı ve müdahalelerine rağmen tutkulu aşklarını gizlice sürdürmeye çalışırlar. Yaşça büyük Atiq ve Massarat çifti ise kökten dincilikten bile daha ölümcül bir tehditle mücadele etmektedir.