Bir medyumun çırağı olan Clarisse, Paris’in yeraltı mezarlarında çalışan Lazare ve Denfert-Rochereau’daki bronz aslan heykelinin başrolde olduğu kısa bir macera. Clarisse ve Laraze her gün bir araya gelmektedir. Derken bir gün hem Lazare hem de aslan heykeli ortadan kaybolur.
Agnès Varda imzalı bu esrarengiz ve fantastik öğelerle dolu kısa film, usta yönetmenin heykellere olan ilgisini bir adım öteye götürüyor. Julie Depardieu, Frédérick E. Grasser-Hermé, Silvia Urrutia ve David Deciron’un yer aldığı filmde, Varda’nın kendisi de boy gösteriyor.