Tom, sevgilisinin ölümünün ardından, cenaze için ailesinin çiftlik evine gider. Sevgilisinin abisi Francis, Tom’a burada her türlü fiziksel ve psikolojik baskıyı uygular. Zira annesi Agathe, ölen oğlunun cinsel yöneliminden bihaberdir. Tom’un varlığı Francis için bir tehdit olmaya başlar.
Çok yönlü ve rüştünü erkenden ispatlamış Quebecli yönetmen Xavier Dolan’ın psikoseksüel gerilimi Tom Çiftlikte, yönetmenin daha az bilinen filmlerinden olsa da en az diğer filmleri kadar başarılı. Duygusal ve klostrofobik unsurlarıyla zirveye ulaşan filmin başrolünde bizzat Dolan’ı izliyoruz.