Tótem
Filmin başkarakteri, mutlu ve kalabalık bir ailesiyle birlikte mutlu yuvasında yaşayan, ışıl ışıl, kıpır kıpır, yedi yaşındaki Sol. Totem, Sol’ün babası için bahçede parlak bir sürpriz doğum günü yemeği hazırlayan aileyi izliyor. Gün boyunca kaos yavaş yavaş ailenin temellerini sarsmaya başlıyor.
Yazar ve yönetmen Lila Avilés’in bu göz kamaştırıcı aile dramasında hayat, tüm karmaşıklığı ve mucizeleriyle karşımızda. Hazırlıklar ve kutlamalarla geçen tek bir günü anlatan Tótem kederlerini coşkuyla, genç bir kızın endişelerini ise bolca sevgiyle karşılıyor.