Jacques Tati’nin Bay Hulot’yu canlandırdığı son filmi Trafik, hiç bitmeyecekmiş gibi görünen bir yolculuğu anlatıyor. Tati’nin bir önceki filmi Oyun Vakti gibi Trafik de, usta yönetmenin dokunuşlarıyla, modern yaşamın kaosunun son derece keskin bir parodisine dönüşüyor.