Tripping With Nils Frahm
Efsanevi bir müzisyen efsanevi bir mekanla buluşuyor. Bu büyüleyici konser filmi, Nils Frahm’ın Funkhaus Berlin’deki canlı performanslarına tanık olma fırsatı veriyor. Çağdaş müziğin en önemli figürlerinden birinin hünerli ellerinde, neo-klasik piyano tınılarıyla ambient müzik bir araya geliyor.
Dünyaca ünlü müzisyen Nils Frahm’ın konser filminin dünya prömiyerini sizlere sunmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Victoria ve Manifesto gibi filmlerin müziklerine imza atan ödüllü bestecinin canlı performansı, onu yakından takip eden el kameralarıyla mahrem ve büyülü bir deneyime dönüşüyor.