Günümüzün en büyük yönetmenlerinden Claire Denis, vampir filmlerine kendine has bir dokunuş geliştirerek hastalıklı bir arzuyu eşsiz bir şekilde tasvir ediyor. Gizemlerle dolu Her Gün Başka Bir Bela, Béatrice Dalle ve Vincent Gallo gibi yıldızları ve Tindersticks imzalı müziğiyle hafızalara kazındı.