Güneş Sonrası ile hem eleştirmenleri hem de seyirciyi kendisine hayran bırakmadan yedi yıl önce, İskoç sinemacı Charlotte Wells, ilk kısa filmiyle yine dokunaklı bir baba-kız hikayesine imza atmıştı. Basit bir başlangıç noktasından yola çıkan film, yaralı bir ruhun özlem duygusunu yansıtıyor.